I sin iver att försöka vara många till lags, och få ut så mycket som möjligt i sin butikskommunikation krånglar man oftast till det.

Oavsett om det gäller en skyltning, annons, inlägg i sociala medier eller en skylt så behöver man förenkla och förtydliga för att budskapet ska nå fram i bruset.

För mycket information på en och samma gång, gör att kunden ofta missar själva poängen med det som du vill uppnå. De vill ha enkla och smarta lösningar – bekvämt och enkelt ska det vara!!

  • Ser du till att skapa luft i dina skyltfönster?
  • Arbetar du strategiskt med ett budskap åt gången?
  • Har du gjort en grovplan – för att sedan jobba vidare med detaljerna?
  • Skapar du framförhållning för att underlätta för improvisation?
  • Har du koll på din idealkund? Då menar vi verkligen Koll!!
  • Har du koll på dina hyllvärmare, och agerar direkt?
  • Hittar du inspiration och teman för din skyltning?
  • Följer du den röda tråden i din butikskommunikation?
  • Ger du dig själv utrymme för reflektion, inspiration och kompetensutveckling?

Har du svarat ja, på samtliga frågor?

Om ja, så skickar vi dig ett stort Grattis!! Förmodligen är du en sann inspiratör med en butik som höjer sig över mängden och fortsätter utvecklas och blomstra.

Kanske vill du trots det frigöra mer tid, delegera fler arbetsuppgifter eller har som mål att öka omsättningen och ruljangsen på varorna lite till?

Då vill vi tipsa om vår Community – där vi tar butikskommunikationen till nästa nivå, helt efter dina förutsättningar.

Vi vill ha in din anmälan senast 20 augusti, för att ta del av årets introduktionsrabatt.

Läs mer om vår Community

Dekorisma Skyltning

#dekorisma #visualmerchandising #inredningsbutik #skyltning