Vad innebär det egentligen?

Hur skapar man inspirerande och tilltalande miljöer där kunden vill stanna?

Hur attraherar man sina kunder, skapar engagemang hos dem, skapar viljan att återkomma och prata positivt inför sina vänner?

Det första kunderna möter är troligtvis skyltfönstret, det är genom dem du har möjligheten att ge ett första positiva intryck.

Med skyltfönstrens hjälp leder du sedan kunden in i butiken. Väl inne i butiken ska de bli positivt överraskade genom en totalupplevelse och personalens engagemang och med enkelhet att finna något som de söker eller som de kanske inte ens visste att de sökte.

I vår Petite-Minikurs går vi igenom de första stegen inom säljande butikskommunikation.

Den går helt och hållet på distans så den kan du hoppa på när det passar dig.

Kursen avslutas med ett individuellt coachsamtal helt efter dina förutsättningar.

Läs mer om vår Petitekurs

Dekorisma Petite minikurs