Vi ser över ditt fysiska och digitala skyltfönster.
Vi ser på butiken med våra ögon, och du får nya inputs. Vi ser över den röda tråden, så kunden känner igen sig oavsett om det är den fysiska butiken, sociala medier eller hemsidan.
Vi utgår ifrån där du står, ditt varumärke, din butik och det du upplever att du vill förtydliga mer ut till kund med syftet att öka omsättningen.
Vi träffas först en timme online, då du berättar lite om din verksamhet och vilka utmaningar och visioner du har.
Du kommer att få svara på några frågor som kan vara bra för oss att känna till, och ev. också komplettera med några foton för att vi ska få en helhetsbild.
Ett par veckor senare återkopplar vi med förslag på åtgärder som leder dig framåt.
Butikskommunikation är ju ett väldigt brett område, så det kan utmynna i flera spännande tips.
Men, vi tar det steg för steg och utgår självklart från dig och dina trogna kunder.
Det är din expertis vi vill lyfta och framhäva samt vara lyhörd för idealkundens önskemål och deras behov, samt att attrahera en och annan ny kund.
Läs mer om vår nya tjänst Panorama.