Kika på dina skyltfönster i tre sekunder och känn efter om budskapet du vill nå ut med just nu, med lätthet kan uppfattas.

Sätt ett namn på ditt skylttema, och skala bort allt annat som inte passar in i temat.

Upprepa färger, temat och budskapet på flera ställen, så du förtydligar det och kunden kan uppfatta det.

När du framför ett tydligt budskap, inspirerar kunden som sedan besöker butiken har du större möjlighet att sälja mer och hela paket.

Det som du denna gång skalat bort kan bli ett nytt tema för kommande vecka, och du har redan i tanken påbörjat nästa skyltning/kampanj eller exponeringsyta och det underlättar planeringen framöver.

Denna vecka utkommer ett nytt Nyhetsbrev för dig som är intresserad av butikskommunikation, vill ta del av tips & trix och våra tjänster och erbjudanden.

Du tar automatiskt del av vårt nyhetsbrev när du laddar ner någon av våra Freebies inom butikskommunikation.

Dekorisma skyltfönster