Har du så fullt upp, så du missar att ta tillvara på det som komma skall?
Det är när det är som mest hektiskt som det finns störst möjlighet att samla positiv feedback från befintliga kunder och få hänvisningar för framtida affärer.
Ta tillvara på möjligheten!!
Ge dina skyltfönster en extra touch, följ upp ditt budskap i flera kanaler, påminn kunden igen och ge dem det där lilla extra i form av inspiration, kunskap & service.
Nu har du chansen att imponera på människor som kanske ännu inte är dina kunder. Du har chansen att ge dem ett avtryck för lång tid framöver, bygga upp förtroende och se till att de i framtiden vill vallfärda till din butik, och ta med sig släkt och vänner.
Klirr…..klirr… Tyckte jag hörde något ända hit, bra jobbat!!
Du som kund kan passa på att stötta din favoritbutik lite extra genom att t ex tagga dem, visa deras utbud och din uppskattning på sociala medier utan att det kostar dig något mer än någon minut av din tid.
Butiken behöver dig, och du behöver butiken, hela samhället behöver butikerna, punkt!!
I våra kommande inlägg kommer vi att berätta lite mer om det som komma skall, och vi vill gärna att du hänger med oss då.