Hur ser din kommande kampanj/aktivitetsplanering ut?
När ska kampanjen genomföras?
Avsätt tid för förberedelser. När vi byter årstid och går mot vår, bör man avsätta mer tid för att göra en större förändring då det är dags att plocka bort jul- & nyårsskyltningen.
Var ska den genomföras?
Var syns du och var bör temat ändras? Skyltfönster, skyltpodier, trottoarpratare, sociala medier, annonsering, entréer, fasader, blickfång osv.
Hur ska det genomföras?
Vilka resurser behöver du för att genomföra kampanjen/aktiviteten? Nytt skyltmaterial? Ny väggfärg? Ny bakgrund i skyltfönstren? Fotografering till annonser och sociala medier?
Vem ska genomföra aktiviteten?
Någon av personalen kanske har dolda talanger för det estetiska och praktiska arbetet?
Du kanske hyr in någon under kortare period? Eller så är det du själv som är bäst lämpad att utföra aktiviteten.
För vem gör ni aktiviteten?
Vilken är er idealkund? Vad lockas den till? Vilka behov har kunden? Var rör sig kunden?
I vår Community – All Inclusive är detta bland annat delar som vi lyfter och reflekterar kring.
Vi hjälper dig att staka ut riktningen, utifrån din butik och idealkundens behov. Vi hjälper dig lyfta fram din expertis.
Det händer även den bästa att man blir hemmablind, och låter saker gå på rutin och blir lite slentrianmässigt.
Då är det dags att ta lite extra hjälp av likasinnade och du är välkommen att anmäla dig till vår Community.
Vi kallar den för All Inclusive, av den anledningen att den innehåller så mycket mer än just ”bara” skyltningsarbetet.
Vi jobbar med helheten från att ha rätt person på rätt plats, till lagerstatus och klirret i kassan i tilltalande miljöer där kunden vill stanna länge och gärna återkommer till.