Vad tittar och fokuserar den passerande kunden på först?

Dina fönster är din billigaste reklamplats, de är ditt ansikte utåt, så använd dem klokt!

Försöka inte att tillfredsställa alla kunder på en och samma gång, eller tränga in berg av varor för att visa din bredd. Det tenderar snarare till att de inte ser skogen för alla träden, och butiken blir mindre intressant.

Om du inte anlitar en professionell Visual Merchandiser, så kan du lära dig mer om deras hemliga knep, och strategier för att förenkla och förtydliga för kundens öga.

Det är förmodligen billigare än du tror, och din butik kommer att sticka ut lite extra på gatan.

Då kommer automatiskt den rätta kunden att vilja göra ett besök i din butik.

Vill du ta del av fler enkla knep inom butikskommunikation, så kan du hänga med oss i vår Workshop som går online den 18 mars kl. 9.00-12.00.

Välkommen att anmäla dig senast den 10 mars.

Anmäl dig här.

Dekorisma Workshop