Kompetensutveckling är en färskvara, och bör kontinuerligt uppdateras.

Kanske har det bortprioriterats till förmån för att släcka bränder?

Hur skulle det vara med en enkel utbildning, som drivs på distans, som omsätts omedelbart i butik, med enskild coachning, som ger resultat även i det längre perspektivet?

En lärande butik blir framgångsrik på sikt, personalen trivs och kunderna återkommer.

Personalens bekanta, kundernas bekanta och bekantas bekanta, de förbipasserande inspireras och det ger ringar på vattnet.

Vi rekommenderar vår Petite-Minikurs, som bidrar till nya lösningar, alternativa sätt, strategisk planering för att öka omsättningen i butik med hjälp av butikskommunikationen.

Anmäl dig eller någon av personalen under sommarmånaderna så skickar vi med en bok på köpet, till de 10 första som anmäler sig.

En bok som ger dig 1000 tips på hur du säljer mer i butik.

Kursen går löpande, så du kan hoppa på den när du vill. Vi vill ha in din anmälan senast 30 augusti.

Du hittar den >>här

Dekorisma Minikurs Petite