Till dig som prenumererar på vårt Nyhetsbrev inom butikskommunikation så har vi nu ett exklusivt erbjudande.

Vi väljer att rikta detta erbjudande enbart till de som är seriöst intresserade av branschen och fortsatt vill ta del av tips & trix inom Visual Merchandising och allt som hör till butikskommunikationen. Om vi skulle erbjuda den breda massan samma erbjudande, så vore det slöseri av tid både för oss och er. Vi vill fånga upp vår idealkund, nämligen butiksägare, butiksanställda som är intresserade av kompetensutveckling eller de som är intresserade av att utöka sina möjligheter på arbetsmarknaden. Eller det kanske är så att du jobbar med ett varumärke som skall visas på en mässa eller annan exponeringsyta?

Visual Merchandising kan användas på många ställen där man vill ge ett första positivt intryck. Det kan ex vara en mässmonter, en entré, ett köpcentrum, en ort eller den enskilda butikens skyltfönster. Möjligheterna att på ett fåtal sekunder ge kunden ett positivt första intryck är nästintill oändliga.

Du tar automatiskt del av vårt Nyhetsbrev när du laddar ner någon av våra Freebies här på hemsidan.

dekorisma nyhetsbrev